tisdag, januari 03, 2012

Garnåtgång i oktober 2011

Beklagar, men ni får ytterligare dras med lite gammal skåpmat. När jag hunnit ikapp ska jag visa lite nytt, jag lovar. Statistikern i mig kräver att jag slutför mitt påbörjade projekt med info om mitt garnlager, som under år 2011 antagit katastrofala proportioner.
Och jag ligger efter hela tre månader. Huuu!

Så här såg det alltså ut i oktober förra året:
Använt:
 Inhandlat:
Mohairgarn på stickcaféet                       600 g
Novita 7 bröder Raita till jullöpare           600 g
Sammanlagt:                                       3 498 g

Gåva av SNY                                         150 g 

Donerat                                                  100 g 

Garnlagret:
Ingående saldo från september         19 861 g
+ i oktober                                            3 056 g
Garnlagret totalt                               22 917 g




Inga kommentarer: