lördag, mars 07, 2020

En låda full av...

... hallonbåtar...

... fick jag igår då jag avslutade en kurs. Helt otroligt fantastiskt! Precis vad jag behöver just nu. Fast jag vågar inte öppna den riktigt än. Den är tung ska ni veta, alldeles fullproppad med mitt favoritgodis!

Med den lockande lådan följde ett så här fint handgjort kort! Stort TACK för den härliga gåvan. Jag kommer att sakna Flaget på fredagsförmiddagarna.

Idag har jag haft glädjen att få vara barnvakt åt två små töser. Den minsta slocknade som ett ljus då hon var tillräckligt trött. Med den äldre hade vi fullt sjå att leka med alla barbiedockor, bygga hus, sängar och trappor åt dem med duploklossar och sedan få upp dockorna då klockan ringde och de skulle iväg på jobb. M har minsann fantasi för ett helt kompani. Så härligt att ha dem här. Lördagen försvann fort, alldeles för fort. M ville komma hit i morgon igen, men då sade hennes mamma att se nej, det går inte.

Önskar er alla en skön Mellokväll!

Inga kommentarer: