torsdag, mars 03, 2011

Garnåtgång i februari 2011

Uj, uj, läste just på Online Stickcafé i Facebook att en flitig stickerska hunnit med 10 projekt sedan nyår. Och jag som inget får färdigt.
Så här ynklig är statistiken för februari:

Använt:         0 g

Inhandlat:     0 g!!!         Hurra! Visst är det applåder jag hör från ert håll? :)

Erhållit:         150 g


Donerat:       350 g

Lagerställning: 
Ingående saldo från januari   1 342 g
minus                                          350 g
plus                                             150 g

Garnlagret:      1 142 g






5 kommentarer:

mary-ann sa...

BRA gjort va gäller garninköp...kan tyvärr inte skryta med att ha varit lika duktig .p

Inge sa...

Tack! Jag har faktiskt oroligt kollat tempen, för tänk om jag är sjuk? :)
Men ingen fara, i lördag blir det hantverksmässa och då... fast jag ska nog inte ha så väldigt mycket garn, lite stickor och lite virkgarn räcker mer än väl...

4U2 sa...

Du verkar klara dig ett tag? (ler)

Viola sa...

Vad roligt att du vill vara med och fira, lycka till och ha en skön helg, kram VIOLA

Inge sa...

4U2! -> Jadå, jag reder mig ett litet tag till och imorgon skall jag ju iväg till huvudstan. Få se hur det slutar. :)
Viola -> Tack!
En riktigt skön helg till er med.