söndag, februari 13, 2011

Garnåtgång januari 2011

Snart har halva februari gått och jag har inte hunnit ha koll på garnåtgången under årets första månad. Mycket hann jag dessvärre inte med då vårterminen satte igång och det mesta av tiden faktiskt går åt till jobbet. Men så verkar det ju vara för flera av oss att arbetet stör fritiden. :)
Så här såg det i varje fall ut i januari:
Använt inalles:  544 g

Inhandlat:
7 bröder  (Novita)                                           1 050 g
Sukkis  (Kauhavan Kangas-Aitta Oy)              100 g
Öglemohairgarn (Esito)                                   488 g
Euro Collection Barcelona (Novita)              146 g
Florence                                                        102 g

Inhandlat inalles:     1 886 g
Garnlagret:  1 342 g

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken rolig information att hålla reda på. Jag har ingen aning om hur mycket garn jag använder eller har. Jag vet bara att det är MYCKET! haha
Kram
Susanne

Inge sa...

Tänkte som så att om jag håller lite koll kanske det inte totalt rusar iväg. Dessutom är faktiskt kalkyler riktigt skoj när man inte behöver syssla med budget, inkomstberäkningar eller snarare förluster. :)

Unknown sa...

Ha en trevlig måndag!
Camilla

Inge sa...

Tack, du likaså. Har sträckläst en bok idag och skall sticka lite nu på kvällen.