onsdag, februari 10, 2010

Niin ihanaa

Tänään tuli ensimmäinen SNYkevät10 paketti. Niin ihana etten sanotuksi saa. Sandnes Mini Palett ja väri on niin just se oikea minulle, kaksi suklaasydäntä (jo, syöty, mieheni sai yhden, sillä han teki ruokaa tänään), Suojelusenkeli-hejastin, Lemonjuice&Glycerin käsivoide (my favourite!) sekä Toffifee (nam), ja kaunis ystävänkortti.
Olen niin otettu, sillä eilen just mietin että mitä langaksi tähän projektiin, Kathys scarf. Mutta kappaas vaan nyt minulla on just se oikea lanka, eikö totta?
ISO HALAUS SNY:lleni ja KIITOS tästä ihanasta paketista.
Titta vilket underbart paket jag hade i postlådan idag. Ett nystan Sandnes Mini Palett i en så underbar färg, just precis den rätta färgen för mig, två chokladhjärtan (de är redan uppätna, far i huset fick den ena för han lagade middagen), Skyddsängel-reflex (behövs minsann ännu), Lemonjuice&Glycerin handkräm (min favorit och den behövs också, så torra och fnasiga som händerna är i vinterkylan) och ett paket Toffifee (mums).
Jag är så till mig, för igår funderade jag på vilket garn jag skulle hitta för det här projektet, Kathys scarf. Men nu behöver jag inte fundera längre för det här garnet är just precis perfekt, inte sant?
STOR KRAM och TACK för ett underbart paket, min hemliga stickvän. (SNY)

4 kommentarer:

Sny:si-10 sa...

Hauska kuulla että paketti oli mieleinen..
Seuraava paketti on jo mietinnässä.

Inge sa...

Vielä kerran KIITOS! On todella hauska saada jotain niin inspiroivaa. Odotan innolla uutta postia.

Krisses hantverk sa...

Härligt med sådana paket som droppar in emellanåt :)

Inge sa...

Ja, hur skulle man annars överleva och hitta inspiration? :)