tisdag, maj 31, 2011

Kevään viimeinen SNY-paketti - Vårens sista hemlispaket

Tänään sain viimeinen SNY-paketti tältä erältä. Ja sisältö oli taas aivan mahtavaa. Kiitos Tuula kaikista hienoista paketeista. Olet todella onnistunut ilahduttamaan minua. Vähän haikea olo nyt kun hauskuus loppuu.
I dag när jag kom hem från jobbet, väntade våromgångens sista hemlispaket på mig. Ett så härligt paket. Virkgarnet kommer jag att behöva i sommar när jag ska börja med små dukar, glasunderlägg osv. Ja, ja, planerna är många och tiden knapp, även om nedräkningen till sommarlovet har börjat. 
STORT TACK till Tuula, som var min hemliga stickvän och som verkligen lyckats glädja mig med de mest härliga paket. Många gånger har det varit som om hon läst mina tankar och skickat iväg just det jag allra mest har längtat efter. Som nu den här Muminmamma-burken:
Precis vad jag funderat på att skaffa mig, en teburk. Och den här var nu fullproppad med godis, te och cappucino-påsar.
Lite vemodigt med sista paketet, men jag har haft Finlands bästa hemliga stickvän. Så det så!

2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Vilken ordning och reda. Detta gillar jag.
Kram

Inge sa...

Ja, lådan är härlig. Tänk en modell större för allt pysselmaterial...