måndag, december 05, 2022

Schweizernöt

Mitt nya mantra lyder så här: "Inte bläddra i mönstertidningar, inte bläddra i mönstertidningar, inte bläddra i mönstertidningar.." 
Men hej, se där, den där modellen vill jag ju testa på, just den där med bambimotiv. Men nej, nej, nej, nu ska jag bara hålla mej till lätta snabbstickade saker och allra helst sätta igång och sticka det som jag har lovat. Så det så! Inte ens snegla på mönstertidningar eller böcker eller Pinterest eller Instagram eller stickgrupper på Facebook. Visst känns det ibland som ens hjärna skulle börja koka när det finns så mycket inspiration, fina mönster och idéer runt om en, inte sant?

Bra saker idag:

  • Sovmorgon. Tjohooo!

  • Fick iväg tidningstexten långt före deadline. Jippiii!

  • Har fått umgås med världens gulligaste bebis, som idag redan hunnit bli hela sju månader gammal. 
    ❤ 

  • Kom hem med en schweizernöt, två liter juice och en flaska parfym. Och det fast jag inget behöver för min ytterst minimala insats på barnvaktsområdet. Jag skulle till och med betala för det nöjet! 😍
Önskar er en skön måndagskväll och en fin självständighetsdag!

Inga kommentarer: