onsdag, januari 25, 2023

Gemytlig eftermiddag

Oj, nu har ännu en dag försvunnit och det har gått så fort att jag knappt hunnit med. Men det är väl så att tiden går mycket snabbare när man har roligt?

Bra saker idag:

  • Veckomötet på jobbet gick undan med bra fart och vi var färdiga i tid.

  • Hann printa ut kvällens kurspapper på jobbet! Tjohoo!


  • Hann iväg till stickcaféet och se vad jag fick av snälla stickväninnan B! Tack, än en gång. Vi skulle ju byta nystan, så nu behöver jag bara veta vilken färg du vill ha.

  • Vi åt en riktigt god Oscarschnitzel, som var så stor att jag tyvärr fick lämna kvar lite.

  • Det blev en riktigt gemytlig eftermiddag och jag fick goda stickråd av stickväninnan B. Tack för dem.

  • Och tack för alla hjärtliga skratt vi fem damer hade. Dem lever jag länge på. Som sagt en riktigt gemytlig eftermiddag.

  • Fick skjuts hem. Tack för den!
Önskar er en riktigt fin torsdag. Gå försiktigt och halka inte omkull.

Inga kommentarer: