onsdag, juni 23, 2010

KYH 19, 20, 21, 22

Oj, ligger rejält efter med rapporteringen. Har varit så mycket allt möjligt. Men flitig har jag varit och startat nya projekt. Låt mig få presentera mina projekt:
KYH nr 19 är tänkt att bli ett halsband en vacker dag. Borde jag sätta nån sorts pärla i mitten av ringen? Hmmm...

KYH no 19 Kaulakoru, tai?

Vintern kommer ohjälpligt emot, förr eller senare...
KYH nr 20,  en sjal, som kan användas istället för halsduk i vinter. Precis min färg, inte sant?

KYH no 20, huivi, kohta on nimittäin taas talvi! :)


Till KYH nr 21 fick jag inspiration från Soili. Det här kunde ju bli en scarf till midsommardansen. Fast nu blir det ju ingen dans utan stugliv med grillning, bastu och simning, simning, simning...

KYH no 21, huivi, taas! :)


KYH nr 22 = två ärmar till ett litet boleroprojekt.

KYH no 22 = 2 bolerohihat

Inga kommentarer: