torsdag, januari 25, 2018

Present

Idag har jag helt överraskande fått en fin present:
Datorns ABC, är precis vad jag behöver, inte sant? Jag fick den idag när jag avslutade en kurs. Den hade kommit i ett fint postpaket och delades ut till alla mina kursdeltagare. Och de blev lika glada som undertecknad!

Och så fick vi ännu en sådan här superfin musmatta. Också det här är ju någonting precis för mej! Och ja, också för kursdeltagarna. Tack till SPF!

Vårterminens andra kurs avslutade jag alltså idag. I måndag avslutar jag två till, så här går det minsann undan.

På eftermiddagens möte, sysslade vi med helt andra saker:
Just det, vi provsmakade fastlagsbullar. Min favorit var samma som jag åt igår, då med sylt, nu med mandelmassa.

Och nu, nu ska jag skriva lite e-post och sedan, sedan ska jag sticka lite innan jag stupar i säng.

Inga kommentarer: