tisdag, augusti 10, 2010

KYH 9 färdig valmis

I slutet av juli hjälpte inte så mycket annat än att kavla upp ärmarna och ta itu med allting som hotade att bli UFO:s efter KYH-omgången. Som jag skrev tidigare fick jag ju alla utom ett projekt färdiga. Efter juli är det ledighet som gällt och först nu har jag tid att rapportera. Skall försöka ta det i ordningsföljd och börjar därför med KYH nr 9 som jag fick färdig torsdagen den 29.7. Det blev till sist en grytlapp och vackert så.
Modell: Spiralvirkning enligt mitt egna huvud.
Garn: Mandarin Classic från Sandnes
Åtgång: 42 g
Virknål:

Vihdoin vähän aikaa että voin raportoida viimeisimmät KYHäilyt.
KYH no 9 valmistui torstaina 29.7. Pannulappu tietenkin.
Malli: Spiraalivirkkaus suoraan omasta päästä! :)
Lanka: Mandarin Classic, Sandnes
Menekki: 42 g
Vkoukku:

Inga kommentarer: