onsdag, augusti 11, 2010

KYH 2010 statistik statistiikka

Ibland får jag fnatt och gör omfattande exceltabeller, så även nu då jag har roat mig med att räkna ihop alla KYH-alster. Kan vara ett bra sammandrag för att minnas den aktiva sommaren 2010. :) Nämnas bör väl i samma andetag att jag nu inte har rört vare sig en virknål eller stickor sedan 31.7. Luften har liksom gått ur mig och jag vet inte alls vad jag skall börja med eller snarare borde jag fortsätta på min påbörjade poncho stickad i lingarn eller göra färdigt KYH nr 22, knytboleron. Men kanske jag skulle virka en liten kom-igång-blomma först? Något litet enkelt projekt, som inte skulle ta andan ur mig och som skulle vara lätt att lämna ifall jag tröttnar. :)
Men alltså till statistiken, så här såg det ut per 31.7.2010:
Påbörjade KYH-projekt: 26 st   
Avslutade KYH-projekt:  25 st
varav
Virkade grytlappar: 5 st
Stickade halsdukar: 5 st
Virkade sjalar: 2 st
Stickade disktrasor: 2 st
Virkade glasunderlägg: 6 st = 1 KYH-projekt

Virkade alster totalt: 16 st
Stickade alster totalt: 9 st
varav
Egna modeller: 8 st
Modifieringar: 3 st
Julklappar: 3 st
Redan bortgivna i present: 10 st

Total garnåtgång: 2 560 g
varav
Yllegarner: 790 g
Effektgarner: 762 g
Bomullsgarner: 448 g
Mattrasetrikå: 268 g
Bambu: 258 g
Naturbast: 34 g

Garn enligt tillverkare, noterade om över 50 g:
Novita: 990 g
Sirdar: 422 g
Mayflower: 68 g
Sandnes: 58 g

PUUUST! Imponerande inte sant? :)

Ja sama suomeksi. Tässä vähän KYH 2010-statistiikka:
Aloitetut projektit: 26 kpl
Valmistuneet: 25 kpl,    KYH no 22 on vielä UFO-tilassa
 josta
Virkattuja pannulappuja: 5 kpl
Neulottuja kaulaliinoja: 5 kpl
Virkatut huivit: 2 kpl
Neulotut tiskirätit: 2 kpl
Virkattu tiskirätti: 1 kpl
Virkattu sipulipussi: 1 kpl
Virkattuja lasinalusia: 6 kpl = 1 KYH-projekti
Virkattu al.: 1 kpl
Neulottu baskeri: 1 kpl

Neulottu pitsitoppi: 1 kpl
Virkattu kaulakoru: 1 kpl
Virkattu kori: 1 kpl
Virkattu kynäpurkki: 1 kpl
Virkattu suojapussi kaukurille: 1 kpl
Virkattu tekele: 1 kpl

Virkattuja: 16 kpl
Neulottuja: 9 kpl
josta
Omat mallit: 8 kpl
Vähän muunneltuja: 3 kpl
Joululahjat: 3 kpl
Jo annettuja lahjoja:10 kpl

Langanmenekki: 2 560 g
josta
Villalankoja: 790 g
Effektilankoja: 762 g
Puuvillalankoja: 448 g
Mattotrikookudetta: 268 g
Bambu: 258 g
Luonnoniintä: 34 g


Lanka valmistajan mukaan, yli 50 g noteerattuja:
Novita: 990 g
Sirdar: 422 g
Mayflower: 68 g
Sandnes: 58 g

HUH! Mikä savotta! :) Mutta oli hauska osallistua. Kiitos tempauksesta, ensi kesällä uudestaan, mutta silloin ainostaan pienet projektit! :)








Inga kommentarer: