onsdag, januari 02, 2013

Garnåtgång i april 2012

Läste Tildas årssammanfattning och inser att här ligger jag rejält i lä. Undrar förstås om det alls är till nån nytta att uppdatera när jag ligger ca ett år efter. Håhåjaaa...

Och genant nog minns jag inte riktigt vad som hände i april heller. Virkade nåt och gav bort det. Vägde inget och fotade inte heller. Men ett framsteg är ju att garnlagret inte heller ökade på grund av mig!

Så här såg det i varje fall ut:

Erhållit av SNY:                 100 g
Donerade:                             40 g

Garnlagret:
Ingående saldo från mars       25 829 g
+ i april                                           60 g
Garnlagret totalt:                   25 889 g

Inte illa, eller hur? Synd att jag inte minns vad jag gjorde av med, då kunde det ju t o m ha blivit minus i lagret. Det ni!

Kolla vad jag fick till julklapp:
Det är nån i huset, som tror att jag är pysslig!




2 kommentarer:

Black Iris sa...

Vilken suverän julklapp du fick..

Kram Maidi

Bettan sa...

Fina tänger, precis såna ska jag inhandla och ge mej själv i försenad julklapp. Sist vi var på "den" affären var dom slut, hoppas att lagret är påfyllt. God fortsättning och kram sytanten