tisdag, februari 23, 2016

Julafton hela veckan

Hela förra veckan var som en enda stor julafton. Jag fick så många gåvor att jag fortfarande är alldeles förstummad. 

Låt mej börja från i lördags, då ordnade ju unga husbonden kalas hos oss.

Far i huset och undertecknad fick en så här fin tulpanbukett.

I fredags fick vi ett jättestort gott jästbröd och två drömtårtor av min mor.

Torsdagskväll fick jag den här fina rosen tillsammans med 10 års förtjänsttecken på Kombis 70-årsjubileum i grannstaden. Två år till och det skulle ha varit 20 år!

Torsdag förmiddag fick jag den här färggranna tulpanbuketten av mina snälla kursdeltagare.

Onsdagskväll fick vi en stor låda med fastlagsbullar och på dagen fick jag en Fazers blå av en lycklig kursdeltagare, som nu klarar av sin iPad.

Det hela började i tisdags för en vecka sedan då en tacksam kursdeltagare gav mej den här krukväxten.

Igår fick vi dessutom två rulltårtor av min mamma. Allting hembakat förstås.

Som sagt, julafton hela veckan! Stort TACK till er alla!

Inga kommentarer: