tisdag, september 24, 2019

Orange som en apelsin

Så var ännu en arbetsdag förbi. En härlig givande dag med lagom av utmaningar och framförallt en massa trevliga människor. Jag är så tacksam över att få jobba med undervisning inom fria bildningen. Tänk, det ingick inte alls i mina framtidsplaner då jag gick i samlycéet i stan! Fast då, på den tiden var det nog inte tal om datorer och digi, så... Det är dock mötet med människorna, som jag tycker att ger allra allra mest. Alla fina härliga människor, utan dem skulle tekniken vara meningslös.

Glad blev jag också över tidningen, orange som en apelsin, som väntade på mej på jobbet i grannstaden.
Nästan lika intressant, som en sticktidning, inte sant?

Nu måste jag lämna er här för jag ska tidigt upp i morgon. Lyckades nämligen äntligen få synkroniserat min tidtabell med frissans. Och det är nog på tiden. Borde ha gjort något åt min rishög till hår för flera veckor sedan. Men, men... nå i morgon blir det äntligen av. Veckans enda sovmorgon utnyttjas alltså till max!

Inga kommentarer: