I natt släpptes den, Gelateria, KAJ:s nya singel. Det var precis vad jag behövde i morse för att bli riktigt pigg.
Idag har jag varit till stan på lunch tillsammans med äldsta och yngsta sonen. På något sätt verkade det som om tre i bilen var för mycket, för det var inte lätt att bestämma lunchställe.
Till slut hamnade vi på Olympos och jag valde fetaostsallad. Till och med den här salladen var lite i mesta laget för mej.Och om ni tror att vi var iväg till affären för att köpa glass, så tror ni alldeles rätt. Men lugn, bara lugn vi köpte nog också lite grönsaker. Så balansen borde vara okej.
I natt satte jag fart på stickorna, för jag hade tänkt få färdigt mitt nuvarande projekt. Men vid midnatt tog det stopp. Jag orkade inte börja reda upp det här garntrasslet och till råga på allt klippte jag av fel garn! 🙈 Då var det definitivt dags att ge upp och söka sig till sängen.
Nu väntar jag ivrigt på att få hem bisin min, som har beställt skjuts med Mr J och vedklyvarkompisen J, alltså J&J.
Önskar er alla en riktigt skön fredagskväll.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar