tisdag, juli 23, 2019

Den magiska lådan


Det här är en magisk låda! Det började med att dotterdottern fick en gåva i den. Riktigt vad som fanns i lådan från början vet jag inte. Men så fick jag min morsdagsgåva i lådan i maj. I juni fick M sin födelsedagsgåva i den. Och nu är den här hos mej igen. Jag har nämligen fått min födelsedagsgåva i den magiska lådan. Den håller jag nu på att fylla med namnsdagspresent(er) åt M. En verkligt fenomenal magisk låda, som nu kan rotera här rätt länge.

Ni missade väl inte dokumentären Lanka (Garn), som sändes på TV1 igår morse? Jag förstår inte alls varför dubbelmorfar inte tycker att det är en bra idé att jag skulle virka en sån där sjöjungrudräkt! Jag har ju inte precis sagt att jag skulle virka den i hans storlek!

Nu ska jag bege mej iväg ut på äventyr igen. Tyvärr inte till Malms flygfält och lyssna på Ed Sheeran, men nog åt det hållet.

Inga kommentarer: