torsdag, februari 18, 2021

Rosa

– Här har du, sa dubbelmorfar i måndags och slängde posthögen nästan i famnen på mej där jag satt helt oskyldigt och jobbade på datorn. En viss irritation kunde höras i hans röst, så jag visste att det fanns något intressant i postlådan. 

Och mycket riktigt, kolla vad jag fick:

Mönstertidning med rosa pärm! Jippiii! Eftersom jag just då var så fokuserad på jobbet, så hann jag inte titta närmare i tidningen. Nu har jag visserligen snabbt bläddrat igenom den, men kommer inte riktigt ihåg om där fanns någonting för mej...
Veckan började i alla fall bra i och med den här posten.
 

Och nu om ni tror att jag sitter här mitt i natten, så tror ni... ja, tyvärr helt rätt. Jag har av olika orsaker inte riktigt hunnit bli färdig med jobbet än...

Inga kommentarer: