måndag, februari 01, 2021

Underbart, underbart, underbart!

Årets första månad försvann i ett huj igår. Vart tog den vägen? Jag bara undrar. 

Årets andra månad fick en underbar start, då det knackade på dörren idag. Dubbelmorfar öppnade, för jag satt tyvärr fast i telefon. Och vet ni vad? 

Jo, jag fick en julklapp! Underbart, helt underbart! Tänk att få julklappar ännu i februari! Men så kan det gå i dessa restriktionstider då man inte får träffas.
Just for You står det på den fina glittriga stjärnan.

Inne i paketet hittade jag...
En härlig handduk, där Muminmamman dyker ner i plurret!

Muminte med vintersmaker. Mmmm... och lådan, som redan i sig är så fin...

Ett hjärta fullt av Geishapraliner. Mums! Dubbelmorfar snålar och vill ha...

Och så hör ni, två helt underbara kort! Det övre är ett gåvokort till teeteeshop! Dit måste jag ju iväg, fortare än kvickt, inte sant?
På garnkortet står det ungefär så här på svenska, fritt översatt: Stickorna leder till drömmar maskorna bär visioner. På finska sagt av Eija Lahti. Och det är ju så sant, som det är sagt.

Helt underbart, underbart, underbart ljuvliga gåvor, som fick mej stum och tårögd av tacksamhet. Stort, stort TACK för den fina julklappen. Omtanken värmer.

Hoppas att ni också har haft en bra start på den nya veckan.


2 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Lyckost dig !! Så roligt att få extra omtanke med BRA saker i dessa tider. Bara att njuta !!!
Kram Eva

Inge sa...

Jo, precis vad som behövs just nu. Önskar att alla skulle ha någon extra snäll jultomte i sin närhet.
Kram
Inge