torsdag, januari 21, 2021

Förstklassigt huvudbry

Tänk så rätt vi hade igår med min finska kollega: Vi borde ha varit hemma och njutit av solen! Idag har det blåst och snöat. Inte direkt läge för sköna promenader.

I postlådan dök den här upp (eller förresten, dyker någonting ner i postlådan?):

Jippii! Nu får jag gymnastik igen på hög nivå. Så glad över den här tidningen. Och nu kan dubbelmorfar andas ut, ingen mer Allers! Eller nåja, osvuret är bäst...

Förstklassigt huvudbry lyckades jag skapa åt mej själv idag, då jag plötsligt hade två profiler på LinkedIn. Hur det har gått till och när det har skett vet jag inte. I princip ska man inte kunna ha två profiler med samma namn, e-postadress och lösenord. Men se det har jag förstås lyckats med! Och det värsta av allt, den ena profilen hade all min arbetsdata korrekt och den andra var tom. Suck och dubbelsuck. 
Bäst att jag i framtiden håller mej från datorer och enbart sysslar med korsord!


Inga kommentarer: