torsdag, april 19, 2018

Kväll i tegelhuset

Så är det äntligen kväll här och jag ska småningom lägga mej. Dagen har varit hektisk och full av oförutsedda händelser, som jag verkligen hoppas att reder upp sig imorgon. Annars vet jag faktiskt inte hur det går, för veckoslutet kommer emot och då får man ju inte tag på en endaste människa.
Jobbmässigt lyckas jag inte komma nån vart heller. Varje gång jag tror att nå, nu är den kursen färdigt planerad, så dyker det upp en osäkerhetsfaktor eller så måste jag ta reda på en grej, som kräver längre utredningar än jag egentligen skulle ha tid till.

Dagens höjdpunkt: Jag träffade stickväninnan V i dörren till mataffären. Det är alldeles för länge sedan som vi har setts senast. Hur kan det bli så?

Dagens gladaste var nog Tufsen även om han här på fotot nu ser mest koncentrerad ut. Men pröva själv att balansera på en planka, så får ni se!

Inga kommentarer: