tisdag, juni 11, 2019

Gissa var?

Igår blev ni utan blogginlägg. Jag beklagar, men jag satt framför datorn och jobbade hela dagen och halva natten, så jag bara stöp i säng.

Och inte är det stort bättre nu i natt heller. Idag har jag dock inte suttit hela dagen framför datorn. Åh, nej, jag har varit ute på en jobbgrej, deltagit i ett planeringsmöte i den västra grannstaden och så har jag varit iväg och hälsat på M och lilla A. Modern måste ju få en gurkburk medan det ännu finns kvar. Tre stycken har vi redan hunnit tömma!

- Kom mommo, sa M och så var det bara att följa med. Vi lekte kurragömma och mellan verserna lagade M mat åt mej. Hon bjöd på plastpizza och dito ärter!
- Tack och hej, sa hon när vi morföräldrar åkte iväg hemåt.

I söndags var vi igen på vägen med dubbelmorfar. Och var har vi hamnat här då?
Temat är lite samma, som lördagens "urskogsfynd", men var befinner vi oss nu?

Önskar er alla en riktigt skön onsdag. Själv ska jag igen iväg på förmiddagen, men så måste jag nog ta det lite lugnt på eftermiddagen, eller hur?

Inga kommentarer: