söndag, juni 09, 2019

Ute på vift

På grund av klibbig hetta, en utmattad bloggare och utfärd i österled blev ni utan inlägg igår, beklagar. Det blir inte mycket bättre idag, för nu hinner jag enbart med några rader innan vi beger oss iväg västerut den här gången!
Vi ska försöka hinna träffa kusin A, men framförallt ska vi träffa allra käraste H.

Och nu kära vänner, gissa var det här är:
Mitt ute i ingenstans, om ni frågar mej, hittade vi den här kyrkan vid en "bakväg". Var har vi varit då?

I natt har det blixtrat och dundrat, varit alldeles för hett i sovrummet och där har jag dessutom haft sällskap av en (?) mygga. Allt saker, som har gjort det svårare än vanligt att få sin skönhetssömn. Men nu på morgonen är det rejält uppfriskande utomhus. Skönt, för vi ska ju sitta i min Adam plåtlåda några timmar. Den är så gammal att den saknar luftkonditionering. Ack, ja!

Önskar er alla en riktigt skön söndag!
Nu ska jag skutta i duschen innan det är dags för frukost och sedan iväg ut på banan igen. Håhåjaa! Ingen rast och ingen ro här inte!

Inga kommentarer: