fredag, september 18, 2020

Bara för att

Sådär ja, nu har en hel vecka rusat iväg och vi är redan över halva höstmånaden, september. Det har varit en vecka fylld med kurser och trevliga människor. Många fina möten med kursdeltagare. 

Idag blev det ett snabbt möte med M, som just hade kommit hem från skogen då vi kurvade där förbi med dubbelmorfar. Det blev en snabb kram och lite prat om ditt och datt innan M skyndade sig in med mamma, jag for iväg till mitt härliga jobb och dubbelmorfar uträttade ärenden.

De här underbara rosorna fick jag idag. Och det bara för att jag är jag! Och för att solen lyste. Och för att man blir på gott humör av blommor. Tyvärr kunde jag inte krama om givaren i dessa coronatider. Men ytterst rörd och tacksam för de vackra rosorna i precis min färg. Tack!

Jag blev också bjuden på nepalesisk mat. Mums! Bönor, tofu, ris och god sallad med både grönt, tomater, paprika, gurka, ananas och... ja, ni hör själva. Tack också för maten.

Nu önskar jag er alla ett riktigt skönt veckoslut. Få se vad det bär med sig.

 

Inga kommentarer: