måndag, september 04, 2023

Lovisadropparna

I onsdags när jag var iväg till stadens servicekontor, Lovinfo, i jobbärenden, passade jag på att förse mej.

Jag plockade på mej de här två mönsterbroschyrerna. I torsdags kom äldsta sonen hem med två likadana broschyrer på finska! Det var verkligen snällt och omtänksamt av honom.

Nu skulle jag faktiskt ha stor lust att sticka de där sockorna, men jag kan inte riktigt bestämma mej för vilken färg och vilket garn. Mörkblått och vitt? Ljusbrunt och vitt? Försöka få tag på de här färgnyanserna? Hmmm, måste väl sova på saken och se om det alls klarnar.

Bra saker idag:
  • Sovmorgon!

  • Hann sticka lite innan det var dags att åka till jobbet i västra grannstaden.

  • Fick skjuts med den bästa av kollegerna!

  • Full rulle i Digi-help hela kvällen och blev till och med en halvtimme övertid.

  • Nu har då höstterminen kört igång vad gäller kurserna. Och jag klarade av det.
Önskar er en skön tisdag.


Inga kommentarer: