torsdag, februari 01, 2024

Spänningen stiger...

Igår var äldsta sonen iväg till stan och tog ut hela tre paket, alla adresserade till mej! Det ena innehöll min webbkamera och mina bluetooth högtalare. Och de två andra då?

Ett paket fullt av...

... svarta plastkassar, som innehåller... spänningen stiger...

... Nallegarn och...
... Mumingarn i pigga vårfärger.

Det andra paketet var också fullpackat...

... med... spänningen stiger...

... Wool Rescue och 7-bröder. Nu finns här garn, så det räcker, eller hur? Men vänta nu, det kanske inte finns i just den rätta färgen? 😀
Finfina loppisfynd, eller hur?

Här i vårt avlånga land strejkas det idag och en del strejkar ännu i morgon. Det betyder att det inte fanns någon tidning i postlådan idag. Snyft! Vi får läsa den digitalt istället, så har vi koll på vad som händer.

Fortfarande halt och farligt att röra sig ute. Suck! Jag vill ha en egen måne precis som Ted Gärdestad i tiderna ville. För det finns väl inte is på månen?

Bra saker idag:
  • Vaknade 45 minuter före väckarklockan.

  • Hann alltså njuta av en långsam frukost med korsordslösande. Vågade inte börja sticka, för då skulle jag kanske aldrig ha kört iväg norrut till jobbet.

  • Härligt att få starta Vårdataklubben igen. Och ni må tro att deltagarna jobbade hårt!

  • Klarade mej utan att falla. Fick bra hjälp och stöd på den isiga lokalbacken. Tack för det! Utan stödet skulle jag inte ha klarat mej.

  • Veckans sista och längsta arbetsdag är nu över och jag är full av energi och inspiration!
Hoppas att ni alla får en fin fredag.
Och måtte vädret snart bli ordentligt så vi vågar oss ut igen!

 

Inga kommentarer: