fredag, april 28, 2017

På torget

Aj, aj, aj, mina fötter ömmar. Jag har stått på torget i stan idag mellan klockan 10 - 13. Vädret var riktigt bra med sol och inte alltför blåsigt. Men det allra bästa var ändå att få tala med alla, träffa människor, som tackade för fin tidning och kom med en hel del förslag. Och jag hann träffa både stickväninnan B och V. Härligt!
Själv hann jag inte ens in i kaffevagnen, men det gjorde inte så mycket för vi blev sedan bjudna på hamburgare. Det har sina sidor att frivilligjobba!
Grattis Nya Östis 2 år!

Nu ska jag småningom iväg ett varv till stan igen för ni minns kanske mamma och gurkorna? Just det, det behövs fortfarande gurkor + en hel del annat, som liksom blev efter igår

Själv börjar jag bli smått stressad. Jag hinner ju ALDRIG handarbeta med den här takten!
Nåja, snart är väl sommaren här och då kanske det blir lite tid över?

Men först ska vi ha en ordentlig vår och inte som nu, sol och hagelskurar om vartannat.

Ha en riktigt skön fredagskväll!
Själv beger jag mej ut på språng igen.

 #blogg100_2017_59

Inga kommentarer: