måndag, augusti 27, 2018

Lite besviken

Kära vänner, nu är jag lite besviken, ingen, ja ni läste rätt, INGEN har anmält sig till mej, som frivillig sorterare. Visserligen lovade jag inte precis guld och gröna skogar, men vad är det för fel på garnnystan och lite lunch?

Nu är långa matbordet i full kaos igen! Hur ska jag kunna bjuda gäster? Och hur har ni tänkt att jag ska hinna med arbete, stickning och virkning, umgås med nära och kära, kursförberedelser, sova, äta, ut på promenad, blogga och sortera? Hur jag än räknar får jag inte den ekvationen att gå ihop. Kanske bäst att rafsa ner alltihopa i en låda och glömma bort den något år?
Idag var jag hemma från jobbet först efter klockan 19 och imorgon är det kvällsjobb som gäller igen. Så sorterandet får snällt vänta, kan inte hjälpas. 

Aftonrodnad vacker natt...

Inga kommentarer: