lördag, mars 05, 2016

Fyra knappar

I lördags för en vecka sedan var jag iväg till min LYS i stan. Jag skulle ha knappar igen! Den här gången gick det riktigt, riktigt bra. Jag kom hem med 4 knappar och ett satinband, inget annat. Duktigt gjort av mej, inte sant?
Som sagt, jag har inte köpt garn! Det får ni andra sköta om nu medan jag garnbantar! :)
Men jag kommer att köpa garn, det fick jag i uppdrag idag av min hulda moder. Hela två 50 grams nystan. Så det så.

I garnaffären (LYS) bjöds det på kaffe och verkligt god kaka. Det var många händiga kvinnor som samlats där. Och det är alltid roligt för man kommer så lätt i samspråk då man har en gemensam hobby, ett fritidsintresse som förenar...


Blogg 100/5

2 kommentarer:

Tumlaren sa...

Ja, det är verkligen en härlig hobby och man hittar lätt likasinnade att prata med. Inte kul med köpförbud men känner man att man måste så. Duktig var du i alla fall!

Inge sa...

Tack, ja nu kan jag yvas åtminstone nån vecka tills jag faller för frestelsen igen! :)