onsdag, mars 09, 2016

Vill, skall, borde...

Nyss hemkommen från kvällskurs i grannkommunen. Härligt gäng och fin kurs, men ack dessa datorer... inte en enda dator gör så som vi förväntar oss, inte ens fastän vi har samma operativsystem. Får väl sjunga som Bo Kaspers Orkester i Ett fullkomligt kaos. Fast så långt låter vi ju det aldrig gå, till fullkomligt kaos alltså!

Nu borde jag ännu orka med arbets e-posten, bokföringspapper, fylla i reseräkningen... men... tjaaa... min hjärna fungerar inte riktigt för sådant precisionsjobb nu just. Så härmed skippar jag alla skall, borde och måsten. Allting finns ju nog kvar i morgon ännu eller hur?

Jag vill virka, jag vill, jag vill, men tror att det också får vara. Orkar inte nu just fundera ut vilket garn som går ihop med vilket grytlappsmönster...

Och även om nu stickning skulle vara bra för min hälsa, så har jag ju den där förargliga sprickan, som måste få läka först. Men vänta bara...


Blogg 100/9

Inga kommentarer: