fredag, juli 31, 2020

För många projekt?

Kan en dam med många järn i elden, ja så många att hon inte hinner städa, knappt ta hand om disken, ha för många projekt på gång? Jag bara undrar. Nu just håller jag på med stickade lappar, fast jag har ju inte stickat en endaste lapp på evigheters evigheter. Kanske jag skulle börja virka lappar istället?

Sen har jag ju det där bollprojektet, som jag berättade om i måndags och så har jag ju lilla sockprojektet.
Nu kanske ni trodde att alla projekt var där! Men icke sa nicke! Det finns tre sockprojekt till och tre sjalprojekt för att nu nämna några av dem, som jag åtminstone har koll på. Håhåja...

Och vad gjorde jag då igår morse då jag väntade på dubbelmorfar? Jo, jag lade förstås upp en ny virkning!
Helt galet alltså! Hur många projekt kan jag bolla mellan?

Nästa vecka börjar jag jobba igen och det kommer att bli en hel del timmar framför datorn. Tror ni att jag skulle våga ha med en liten virkning eller stickning på veckomötena? Alltså alla de möten där jag inte är ordförande?

Önskar er alla ett riktigt trevligt veckoslut!

Inga kommentarer: