onsdag, juli 29, 2020

Snälla människor

Idag har vi haft flickorna på besök och vi har haft så roligt. M har sån fantasi att jag riktigt baxnar. Hon leker med olika sorters leksaker, bygger säng eller hus med duplo, hittar på att en liten oxe är en älg med sjukt ben osv. Det är verkligen uppfriskande och härligt med sådan fantasi. Och bra sysselsättning när det regnar utomhus.

Själv omger jag mej med snälla människor, för titta vad jag fick för över en vecka sedan:

Fabel sockgarn! De där blåa nystanen är redan öronmärkta för ett sockprojekt och det rosa nystanet behövs för att stoppa ett par sockor med hål i. Så inget onödigt här inte!
Tack till B och L för att ni tänkte på mej!

Nu tror jag att jag ska försöka gå ut en stund om det inte precis ösregnar. Annars får det bli stickning eller korsordslösande istället!

Inga kommentarer: