torsdag, oktober 11, 2018

Jobb, jobb, jobb

I tisdags var jag hemma vid 22-tiden, igår vid 21-tiden och ikväll redan vid 18-tiden. Det tar sig så här mot slutet av veckan! 
Ber om ursäkt att jag helt enkelt inte orkade öppna datorn igår kväll, för att skriva ett blogginlägg. Riktigt vad jag skulle ha skrivit om vet jag inte heller för jag kände mej rätt tom i bollen i det skedet.

I morgon är det kort dag, skönt. Men lite små panikdungar kan möjligtvis uppstå på eftermiddagen då jag borde hinna med sjuttioelva saker minst, för sönerna är på ingång under eftermiddagen och kvällens lopp. Jihaaa.

Idag på eftermiddagen har jag varit på jobb i ett av stadens närbibliotek.

Och här tror jag minsann att lilla M skulle ha stortrivts. Vad tror ni? Nalle Puh skulle hon ha känt igen och Mumin, men Pippi och Findus kanske inte är så bekanta figurer ännu.

Nu får ni ha det så bra!
Själv ska jag skriva en butikslista, så jag inte glömmer nånting viktigt efter mej i affären imorgon.

Inga kommentarer: