måndag, augusti 05, 2024

Dagens post

Idag har jag unnat mej en stickdag! Och det "lönade" sig, för nu är sockskaft nummer två färdigt. Skönt. Jag blev ju så rädd när garnlagret började morra, att jag måste helt enkelt göra nånting åt saken! Om jag skulle vara lika flitig i morgon med stickandet, så kanske jag till och med skulle kunna få socka nummer två färdig! Men jag misstänker att jag måste göra annat än sticka. Åtminstone lät det lite så på bisin mins tonfall idag!

Å andra sidan, om jag sitter där i gungstolen bredvid honom då han ser på OS i Paris, så då får jag nog sticka istället för att passivt sitta och glo!

Dagens post är den här tidningen:

Och jodå, jag ska nog sluta prenumerera på den, för här är för mycket sömmande för min del. Dessutom syende, som inte lämpar sig alls för mej. Jag har ju tummen mitt i handen.

Men roligt att det kommer annat än reklam i postlådan!

Önskar er alla en fin tisdag.
 

Inga kommentarer: