torsdag, januari 09, 2020

Stickad disktrasa - Kitty Love

Här har varit full rulle igen hela dagen. I morse hade vi tre rara flickor bakom ytterdörren. Jag hann till all tur umgås med raringarna innan det var dags att ta sig till jobbet mitt på dagen. Så mycket värme, så mycket kärlek och så mycket glädje. Precis vad jag behöver just nu i den allt dystrare världen.

I torsdags för en vecka sedan blev jag klar med en av förra årets UFO:n! Hurra! Nu är det enbart två kvar...

Modell: Stickad disktrasa Kitty Love Washcloth
Garn: Cotton Soft från Novita
Åtgång: 28 g
Stickor: Nr 4

Att jag inte blev klar med det här lilla projektet tidigare beror enbart på att garnet tog slut och det tog lite tid innan jag hittade ett nystan till i samma färg.

Nu lite jobb ännu och så sticka en stund innan det är dags att krypa till kojs. I morgon ska jag starta upp två nya kurser...

Inga kommentarer: