torsdag, augusti 20, 2020

Tröstegodis

Småningom börjar den här arbetsdagen också lida mot sitt slut, för nu tänker jag dra mej bort från datorn och göra helt andra saker. Dagens distansundervisning gick väl si sådär. Vissa saker är svåra att öva då man inte ses i verkliga livet, så få nu se... Tur att det finns Digihelp och Dataöppet i västra grannstaden och Digiklinik här i stan, så kanske diverse saker löser sig i sinom tid. Alltid kan man ju hoppas på det!

I tisdags då det inte gick så bra, så var jag ju tvungen att trösta mej med någonting. Nog för att cafébesöket i och för sig skulle ha räckt. Det lite ledsamma är ju att jag egentligen inte får köpa någonting längre! Inte garn, inte böcker och förstås inte tidningar. Den varan har jag ju faktiskt nu en hel drös av! Ja, och godis är förstås uteslutet, för att det är så ohälsosamt!

Men, men jag köpte ändå tröstegodis åt mej:

40 olika sockmodeller, hur skulle jag ha kunnat låta bli den här tidningen? Tack till stickväninnan V för tidningstipset!

Nu ska jag njuta en stund av lite uteliv.

Inga kommentarer: