lördag, mars 21, 2009

IHANAA, IHANAA, IHANAA -UNDERBART

Oi, SNY:ni, miten voin ikinä kiittää sinua niin ihanasta paketista. Olen aivan sanaton. Paketti on niin IHANAA että...
Paketti saapui sopivasti torstaina. Koko viikko oli ollut rankka, mutta sitä unohtui heti kun avasin pakettini. Tuhannet ja taas tuhannet kiitokset ihanasta paketista.
Sisältö on niin runsas. Freedom Spirit-lanka ajattelin jo aikaisemmin ostaa kokeiltavaksi, mutta nyt pääsen heti testaamaan. Kuinka tiesit? :) Ja, niin ihananväristä.
Superwash Safirkin on minulle uusi tuttavuus. Niiden väritkin inspiroivat.
Käsistä pitäisi huolehtia, niin suurkiitkset käsivoiteesta ja kämmekkäistä. Puikkoja ei todellakaan ole koskaan liikaa. Eikä saippuakaan! Mun lempparit nuo bambuAddit. Ja 2 pussillista herkkuja. Yksi meni jo eilen. Kiva kortti ja lopuksi ihanat kämmekkäät. Ne tulivat heti perjantaiaamuna käyttöön, sillä meillä oli -10 astetta kun lähdin töihin.Vielä kerran, sanoja ei oikein riitä kuvastamaan iloni ja liikkuttuneisuuteni. KIITOS Sinulle. SNY:ni! Olet todella ihanaa!
Ohjeet löytyvät Ullaneuleista, malli Ursus. SNY:ni on käyttänyt Isoveli-lankaa.

Ett otroligt underbart paket låg och väntade på mig torsdagkväll när jag kom hem från jobbet. Så underbart och rikligt innehåll. Rörd och tacksam över att ha en så underbar hemlig stickvän (SNY), som förser mig med nya spännande garner och som själv har stickat skydd för mina händer. Det kom väl till pass igår på morgonen då jag skulle iväg till jobbet och vi hade -10 grader.
Hur skall jag kunna förmedla tacket, min glädje och rördhet över paketet med några få ord här via bloggen? Det låter sig inte göras. TACK verkar lite futtigt i det här sammanhanget, men det är det enda ord som finns tillgängligt. Tusen och åter tusen TACK! Jag har världens bästa hemliga stickvän!

Inga kommentarer: