måndag, april 11, 2022

Rockhare

Så har påskveckan inletts med jobb i de två västliga instituten. Och här sitter jag nu och gäspar och borde egentligen befinna mej i vertikalt läge redan. Men ingen fara, i morgon är det sovmorgon som gäller. Hoppas att dubbelmorfar inte bullrar alltför mycket för att få upp mej okristligt tidigt.

Idag fick jag den här stentuffa rockharen i påskgåva av min fina kollega. Tror ni att den spelar rockmusik?
Ska bli mumsigt med choklad till påsken. Tack!

Dagens bra saker:
  • Tog mej tid att njuta av lunch ute idag. Istället för mikromatsportion i det pyttelilla köket på jobbet njöt jag av viltskav, mos och lingonsylt samt ett innehållsrikt salladsbord.
  • Hann få materialet till torsdagens kurs nästan färdigt på mina håltimmar!
  • Fick två fribiljetter till Brankkis!
  • Hittade inbjudan till födelsedagsfest med dans i en av mina meddelande appar!
Jösses, verkar bli festligt värre ett tag framöver här. Dubbelmorfar stönar och säger att han är för gammal för att hänga med på så många evenemang. Själv är jag riktigt upplivad. Men visst är det konstigt att allt roligt liksom händer på en gång?

Ha det bäst!


Inga kommentarer: