måndag, maj 02, 2022

En vit påse

Förra veckoslutet var jag ju iväg på stickläger. Och som jag har konstaterat många gånger förut, stickerskor är en givmild sort. De delar gärna med sig åt andra, så på lördagen kom jag hem med en...

... vit påse, som jag fick av stickväninnan V.

I påsen fanns bland annat Kalle Ankor, så dubbelmorfar blev förstås stormförtjust. Resten av innehållet håller jag hemligt än så länge. Tack till stickväninnan V för den fina överraskningen!

Dagens bra saker:
  • Vaknade före väckarklockan

  • Kunde önska mina kursdeltagare en skön sommar, för det var sista kursgången för detta läsår. Lite vemodigt dock.

  • Hölls på motorvägen på väg till jobbet i västra grannstaden! Det blåste riktigt rejält så jag höll i ratten så knogarna var alldeles vita.

  • Har nu klarat av veckans längsta arbetsdag, så nu tar jag det lite lugnt i kväll. Orkar inte med kursplaneringen mera den här tiden på dygnet.
Ha det bra!


Inga kommentarer: