onsdag, september 23, 2009

OOOPS! Jag har gjort det igen - Ja taas mentiin

Alltså, nu har jag igen börjat på ett nytt projekt. Det gjorde jag sent i måndags för jag ville ha nånting alldeles vanligt att syssla med på gårdagens stickcafé i Lovisa. Så det blev en socka i rosa yllegarn. Skall försöka mig på en damstorlek igen, vilket är lite svårt när här enbart finns karlar i huset och själv har jag skostorlek större. Eller nåja, kanske 40-41, inte är sååå stort i alla fall? För skor brukar jag ju nog hitta i affärerna.
Ja taas uusi projekti puikoilla. Ne vanhat lojuvat kiltisti korissa odottamassa. Aloitin roosa sukkaprojektinin myöhään maanantai-iltana. Eilen kävin nimittäin neulekahvilassa Loviisassa ja siellä puhutaan niin paljon että on paras jos neuloo jotain ihan tavallista. Jos pitää laskea tai seuraa joku malli niin on aika vaikeata saada se oikein! :)

Inga kommentarer: