onsdag, november 10, 2004

Nu rinner...

...snålvattnet och jag har nästan blivit prylgalen. Har surfat runt och försökt hitta en ersättande skrivare för den som sade upp kontraktet tidigare. Tänkte jag skulle nöjt mig med en svart-vit, varför heter de så egentligen? Utskriften är ju svart och papperet är vitt!
Men det stora kruxet var igen trumman. Om jag köper en hygglig laser för runt 200 €, kostar en ny trumma lika mycket. Det verkar inte klokt alls! Ett verkligt slit-och-släng samhälle vi lever i idag.
Hur det nu var snurrade jag lite runt på Internet och tittade mig omkring i skrivardjungeln. Läste förstås olika test. För en gångs skull var två finska datortidningar helt överens med mig! Den ser verkligen läcker ut, utskriften är bra och kostnaderna hyggliga. Frågan är om jag skall slå till?

Inga kommentarer: