onsdag, januari 04, 2012

What's next?

Ja, alltså vilket projekt skulle vara kul att fortsätta med nu på det nya året? Strunt då i alla UFO:n från förra året, förrförra året och...

Inspirerad av Tildas sjal började jag oklokt nog googla på sjalmönster. Det skulle jag förstås aldrig ha gjort...
Nu vill jag sticka den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här...

Ja, ni ser, inte alls lätt att välja och då återstår ju ännu både mönstertidningar och diverse böcker i min hylla. Huuu...

2 kommentarer:

tilda sa...

Oj oj vilket dilemma:) Tur att jag inte googlade på sjalar innan jag började sticka min sjal...då sku ja ännu sitta och välja modell! Det är nog på gott och ont att ha så mycket att välja emellan. Jag har den stora fördelen att jag inte stickar på engelska ännu:)

Inge sa...

Jaaa, tänk att du alltid är så förståndig och klok och jag så tossig att jag kastar mig in i oöverstigliga projekt med huvudet före utan att tänka efter. Tror nog att jag ska hålla mig till vantar eller sockor i alla fall. Verkar enklare!
För stor valfrihet är stressande.