fredag, augusti 14, 2009

Ett litet experiment - Pieni kokeilu

Igår lade jag upp en ny strumpstickning. Jag håller på och tränar fortfarande. Och det är så roligt. Måste ligga i hårdträning för jag anmälde mig till Kipakan vaihto och lovade byta sockor med Tarja. Igår stickade jag för att se hur långt jag kunde komma med en socka på en dag. Så här blev resultatet:Längre än så här hann jag inte på en helt vanlig torsdag. Tyvärr måste man göra annat än sticka! :) Ni vet matlagning, disk osv.
Idag har det inte blivit stickat något alls ännu. Det beror på att två kattmammor har varit hos veterinären. De är nu opererade.

Eilen kokeilin kuinka paljon ehtisin neuloa tavallisena torstaina. Valitettavasti pitää tehdä muutakin kuin sukkia. Ruoanlaitto, tiskaaminen ym, tiedättehän?

Inga kommentarer: