onsdag, november 14, 2018

Världens bästa kolleger

Inte nog med att jag har världens bästa kursdeltagare. Jag har också världens bästa kolleger! en av dem tänkte lite extra på mej och känner mej så pass bra att jag fick en gåva idag:

Mums! Ohälsosamt och min pinsamma svaghet, näst efter garn då förstås! Stort tack!
Själv hade jag idag tänkt rapportera hur hälsosam jag är, som äter enbart rågbröd, så här Världsdiabetesdagen till ära. Men glöm det nu! Hallonbåtar kan jag inte motstå. Inte för att jag tänker sluka i mej dem alla idag. Nej, jag sparar påsen och försöker öva upp min karaktär. Men en dag så...

I morgon vet ni, då ska jag försöka vara lite ledigare och då ska jag tillbringa dagen med morfar i huset och försöka få honom att göra sådant, som han inte vill. Hoppas att ni önskar mej lycka till och håller tummarna lite grann. Tack!

Inga kommentarer: