lördag, mars 02, 2019

Från sol till storm

Här hos oss blåser det kylig vind nu just. Hallååå, det är mars, vårmånad! Var är takdroppet och solen?
Jag sitter här och småfryser, för jag har varit ute och halkat omkring i snålblåsten. Särskilt hårt kan man inte gå på de isiga partierna. Jag vill ha barmark och sanden fram och det omedelbums!

Igår målade solnedgången de underbaraste färgkombinationerna på himlen. Tror ni att det skulle gå att få målat på garn också? Då skulle jag nog häva mitt köpförbud och köpa så här vackert färgat garn.

Önskar er alla en riktigt fin lördagskväll. Själv ska jag i kväll bege mig ut i vimlet på tidningsuppdrag.


3 kommentarer:

Elisabet Sandberg sa...

Så ljuvlig himmel! Tänkte också spontant på garn när jag såg färgerna. Måste vara någon form av besatthet vi lider av :D

Ha en fin dag

Hälsningar Elisabet

Inge sa...

Tack!
Javisst är vi väl lite konstiga som ser på kvällshimlen och tänker på garn! :)
Ha det bra,
hälsar
Inge

Anonym sa...

Oootroliga färger ni hade där på himlen!