söndag, oktober 25, 2020

Hinner jag?

Sönernas omtanke om föräldrarnas hälsa är stor, trots att vi inte precis hör till riskgruppen 70+. Men det är bra för här ökar coronafallen med fart, tack vare en familjefest. Nu verkar det dock, som om det mera är de yngre som har drabbats. Men ingen går säker.

Hur som helst, igår var äldsta sonen iväg och handlade och det var riktigt skönt för mej, som inte just gillar att gå i mataffären. Idag kompletterade den yngsta lagren, alltså han handlade det som jag glömde att skriva på listan igår och det som den äldsta glömde efter sig. Bra service må jag säga. Tack för det.

Den äldsta var dessutom så pass förståndig att han insåg att modern inte lever av bröd allena! Så han kom hem med den här nya tidningen!

De här restgarnsprojekten hittade jag i tidningen. Min fråga nu är: Hinner jag? Om jag nu struntar i dockkläderna och börjar virka istället...

Önskar er alla en riktigt bra start på den nya veckan.


Inga kommentarer: