söndag, september 20, 2020

Gissa var?

Igår blev ni utan inlägg, för jag var ute på vift och var inte hemma förrän strax efter midnatt. Och nu kommer ni att få den stora utmaningen att gissa var jag befann mig igår tillsammans med dubbelmorfar. Tyvärr kan jag inte utlova snofsiga pris i gissningstävlingen annat än den stora äran att ha vunnit och att ha ett bevis på bra lokalkännedom.
OBS! Förbjudet för de trevliga människor vi träffade igår att delta i denna gissningstävling, för ni vet ju var vi befann oss!





Här har ni fem foton, som ska göra det lättare för er att gissa! Håll till godo.

Det fanns en tid, för länge sen, då våra barn var små och vi gjorde små utflykter i närområdet och alltid besökte olika broar. Vi föräldrar tyckte det var intressant, men barnen var inte lika roade. Ibland vägrade de helt enkelt att stiga ur bilen då vi besökte tredje eller fjärde bron. 
På den tiden fanns inte smarttelefoner eller surfplattor, så vi var tvungna att ta reda på informationen om broarna på annat håll. Ack dessa svunna (lyckligare?) dagar...

Ni har tid på er till i morgon kväll att gissa innan jag avslöjar vad vi gjorde och var vi befann oss igår!

Idag ska jag i varje fall jobba lite, ta vara på den sköna septembersolen och sedan på kvällen iväg till stan.

Ha en riktigt skön fortsättning på söndagen!


Inga kommentarer: