tisdag, september 29, 2020

I postlådan ikväll

När jag sent omsider kom hem ikväll strax efter klockan 20.30, så hittade jag ett paket i postlådan!

Jag hann knappt få av mej skorna innan jag började undersöka påsens innehåll.

Åååh, hela två paket! Och i så vackert presentpapper. Spänningen stiger...

Och se, precis vad jag behöver. En ny fin projektväska, ett fotmått och två nystan garn!

Ett fint kort med texten Livet är härligt då vännen är nära! Och så är det ju.
Ett stort, stort TACK till stickväninnan B och hennes man för den här fina gåvan!

Idag har jag fått lära mej att en iPhone kan lägga av mitt i ett telefonsamtal och sedan låsa sig så totalt att ingen får upp den igen, utan den måste nollställas. Oj, oj, oj.
Jag har också klarat av att handleda i Macbook. Inte illa. Och jag har klarat av, äntligen, distanskursen utan trubbel, då jag undervisade hemifrån. Vårt lokala telefonbolag slår alltså Telia. Jippiii!

Och nu i säng för det blir en längre dag i morgon från klockan 10 till 20. Huhuh!




Inga kommentarer: