torsdag, december 31, 2020

Två röda hjärtan

Så är då årets sista dag här och vi har redan hunnit ha en gäst på kaffe och bulle! Inte illa, men nu lägrar nog sig lugnet får vi hoppas. Finns en massa jag skulle vilja ha undanstökat, men som äldsta sonen konstaterade:
– Det är en dag i morgon också.
Fast då skulle jag vilja ha allting i ordning inför vår kommande kära gäst.

Igår fick jag äntligen iväg ett julpaket till rätt adressat, så nu vågar jag visa vad jag åstadkom några dagar före julafton, nämligen två röda hjärtan:

Garn: Blues från Novita
Åtgång: 24 g
Virknål: Nr 4

Jag fick liksom lite pippi på de där virkade hjärtorna. Och på tal om julklappar, här finns ännu två stycken kvar i huset, som ännu inte har levererats. Suck! Det får nog nu bli nyårsgåva istället.

Nu önskar jag er alla 

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2021 MED MYCKET STICKTID!

Inga kommentarer: