tisdag, februari 04, 2020

En insats

Jaha, då är en av veckans långa dagar förbi. Åkte hemifrån i morse strax före klockan 10 och återvände ikväll strax efter klockan 21. Det är en rejäl arbetsdag, ska jag säga. Ingen fara, om en vecka slutar jag redan en hel timme tidigare. Och därpå följande tisdag är jag ledig! Tjohooo, sportlovet hägrar!

I kväll har jag gjort en insats! Jag har satt Brunbergs på världskartan! Och det var minsann på tiden. Så fort jag hinner ska jag försöka bygga på den något magra artikeln. Men varifrån ska jag hitta pålitliga källor?

Dubbelmorfar har också gjort en insats och lekt med två "snorungar".

Och se så god marängpaj dottern bjöd på. Tyvärr fick jag inget. Så är det när man jobbar och står i. Man blir utan. Tur att jag stortrivs på jobbet och har så härliga kursdeltagare. Då går det att avstå från marängpajen!

Och nu i säng. Det blir en lång dag igen i morgon.

Inga kommentarer: